Нам исполнилось 5 лет! Вас ждут новые акции на доставку и скидки.

Опис роботи насоса дозатора ХУ-145

Фото насоса дозатора ХУ-145

Гідравлічний рульовий механізм ХУ-145 (гидроруль або ж його ще називають насос дозатор) автонавантажувача Львів може використовуватися в 3х основних режимах:

  • 1й режим - сервоусиленія
  • 2й режим - без сервоусиленія
  • 3й режим - зворотної дії

1й режим роботи насоса-дозатора:

Сервоусиленія – його можна віднести, перш за все, до основного режиму роботи гидрооб'емного рульового управління (гидроруля або ж насоса дозатора) Львівського автонавантажувача це відбувається при обертанні рулюючи. При обертанні валу гидроруля ху-145-01 відбувається наступне, плунжер міняє своє первинне положення відносно нейтрального, зміщуючись в перед або назад, при цьому плунжер позбавлений можливості провертатися в оскільки працює в одному зачепленні з шарнірним валом і дозуючим насосом.У місці з цим створюється зусилля скручування направлене по дотичній до торсіонного валу насоса дозатора. У місці з цим розподіляючий плунжер насоса дозатора перерозподіляють маслений потік від насоса НШ 32 до зворотної камери гидроруля (насоса дозатора).Далі ротор обертається від тиску масла в режимі так званого «гідромотора», при цьому робоча камера витісняє порційну кількість масла під певним тиском до різних порожнин (порожнини діляться на над поршневу, і поршневу порожнину) гідроциліндра рульового.Порційну кількість масла, що направляється до рульового циліндра, створює тиск, що перевищує опір в іншій порожнині в слідстві переміщає поршень гідроциліндра. Зусилля передається через шток циліндра, впливає на важіль рульової трапеції далі на тягу, далі зусилля передається через кулаки поворотні, змінюючи положення (напрям) керованих коліс.При цьому масло із стискуваної порожнини циліндра повертається в масляний бак. Під час обертання рульової колонки в інший бік робота насоса дозатора описана, вище повторюється. Значення кута повороту валу управління і плунжера безпосередньо залежить від опору створеного на рульовому гідроциліндрі.З наростанням опору до такого значення, при якому кут відхилення більше кута зазору між шліцами провідного валу і муфтою, то плунжер починає механічно обертатися провідним валом. При знаходженні в крайніх крапках свого положення рульового гідроциліндра з одночасним обертанням рулюючи в тому ж напрямі, прагнучи падати масло для подальшого повороту керованих коліс, то у такому разі масло від насоса починає перетікати через запобіжний клапан в масляний бак.При нейтральному положенні плунжера гидроруля, коли автонавантажувач рухається в прямо, рідина від насоса подається через канали плунжера гидроруля прямо в масляний бак.

2й режим роботи насоса-дозатора:

Режим роботи без сервоусиленія настає при поломці насоса. В цьому випадку при обертанні провідного валу плунжер гидроруля (гідростатичний механізм) переміщається з нейтрального положення, але при цьому масло не поступає до гидроруля і гідроциліндру рульового управління. За відсутності зазору між шліцами провідного валу гидроруля і муфтою, провертається плунжер далі шарнірний вал і ротор дозуючого насоса.Таким чином, фізичними зусиллями оператора приводиться в дію «дозуючий насос» гідростатичного рульового механізму (гидроруль), який таким чином підкачує масло до гідроциліндра рульового управління. Рідина зливається в масляний бак, прямуючи через поворотний клапан. Зворотний клапан не дозволяє робочої рідини зливатися до насоса НШ-32.

3й режим роботи насоса-дозатора:

Робота в режимі зворотної дії здійснюється автоматично, без втручання оператора, це відбувається при русі автонавантажувача у момент зіткнення керованих коліс з перешкодою. У гільзі гідроциліндра рульового управління створюється тиск робочої рідини, що приводить в дію дозуючий насос гидроруля (у режимі гідромотора).Завдяки цьому провертається на певний кут ротор, а через шарнірний вал і плунжер гидроруля (гідростатичний рульовий механізм). Разом з цим, поступально пересувається зі свого нейтрального положення в положення що дозволяє відкрити дорогу для робочої рідини від насоса НШ-32 до гідроциліндра рульового управління, для повернення в первинне положення його поршня. При появі підвищеного тиску в гідросистемі (при зустрічній перешкоді) масло переливається через кульку здвоєного запобіжного клапана.

Чертеж ХУ-145 агросклад

Опубликована: 20-12-2012 | Просмотров: 2703


Отправить

© 2012-2019 интернет-магазин запчастей
для сельскохозяйственной техники